מדיניות החזרות
פיצוחי גל עושה מאמץ לאפשר לכם לשנות את פרטי הזמנתכם ואף לבטלה. לא בכל רגע ניתן לבצע שינויים כאמור.
ההוראות הבאות קובעות באיזה אופן ומתי תוכלו לשנות משלוחים, להחליף או לבטל פריטים ומוצרים שהזמנתם ואף לבטל כליל את ההזמנה.
כל בקשה לשינוי כאמור יש להפנות למוקד שירות הלקוחות 0542600076
בעת הפניה תתבקשו להזדהות באמצעות השם ופרטי ההזמנה נא הכינו אותם מראש כדי לזרז את הטיפול בבקשה.
לפני משלוח ההזמנה
על מנת לשנות הזמנה יש לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 0542600076 עד השעה 11:00 באותו יום.
ביטול הזמנה ניתן לבצע עד השעה 12:00 ביום השילוח.
לאחר אספקת ההזמנה
לאחר קבלת המשלוח תוכלו להחזיר או להחליף מוצרים בהזמנה הבאה, בהתאם למדיניות החזרת המוצרים של פיצוחי צח המפורטות להלן.
אתם רשאים לבטל כל הזמנה שביצעתם באתר פיצוחי גל, או חלק מן המוצרים והמצרכים שקיבלתם, ולהחזיר את המוצרים והמצרכים שרכשתם.
כדי לבטל הזמנה או רכישת מוצרים מסוימים, תוכלו לעשות זאת בתיאום עם מוקד שירות הלקוחות שלנו
– במוצרים שנרכשו בתפזורת (כדוגמת פיצוחים ופירות יבשים) – בהתאם לחוק מוצרי מזון טריים (מוצרים פסידים).
– במוצרי מזון אחרים – בתוך 48 שעות ממועד קבלתם. בתנאי שהם סגורים ולא נעשה בהם שימוש.
– במוצרים שאינם מוצרי מזון או טובין פסידים אחרים כמשמעם בחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 עד שבועיים ממועד קבלתם בפועל.
את המוצרים תוכלו להחזיר לחנות שלנו פיצוחי גל רחוב אשכזני 21, יהוד מרכז מסחרי . לאחר החזרת המוצרים תזוכו במחיר ששילמתם עבורם (לא כולל דמי המשלוח).
הזיכוי יבוצע באמצעות כרטיס האשראי שלכם
אם פתחתם את אריזת המוצר, השתמשתם בו או צרכתם אותו, לא תוכלו להחזירו אלא אם כן היה המוצר מקולקל.
במידה ויש בעיה במוצר, שימרו על המוצר באריזתו ומיסרו אותו לשליח בעת ביצועו החלפת המוצר או לשם קבלת זיכוי עבורו.
בכל מקרה, החזרה והחלפה של מוצרים, תיעשה בהתאם ובכפוף לכל דין, לרבות הנחיות משרד הבריאות.